Profesjonalna obsługa

Helpdesk

Czym jest Helpdesk

Prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa oparte jest na sprawnym, intuicyjnym systemie informatycznym. Tymczasem nawet drobne awarie, mogą w skuteczny sposób zdezorganizować działania firmy.

Posiadanie odpowiedniego zaplecza IT pozwala na efektywne oraz komfortowe usuwane awarii na bieżąco, dlatego też nie wpływają w znaczący sposób na funkcjonowanie firmy. Helpdesk jest zatem narzędziem, które pozwala na sprawne rozwiązywanie bieżących problemów. Wszystko po to, aby zapewnić maksymalny komfort działań poszczególnym pracownikom.

Czym jest Helpdesk

  • handshake-2819_4c48473b-74a8-4575-890d-e1824695a74c

    Wsparcie

    Wsparcie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem.

  • headphones-user-5252_ca8ffcdb-4e36-4baa-8e93-4fb725476d7

    Usługa

    Świadczenie usług w siedzibie klienta lub zdalnie, w godzinach wsparcia dostosowanych do oczekiwań klienta.

  • computer-network-1878_39828809-88f9-48e1-9a76-61c99401ec99

    Zasoby

    Zarządzanie dedykowanymi zasobami, nadzór, nad jakością realizowanych zadań oraz raportowanie wyników.

  • timekeeping-5901_5329fe42-c6a6-4dde-bf82-cc5387ef3701

    SLA

    Poziom, jakości określany realizowany na podstawie warunków SLA określonych w umowie.

  • verify-user-2882_34a423f4-f6f9-442b-a332-d9866d0f7ce8

    Personel

    Kompleksowe wsparcie użytkownika końcowego przez wykwalifikowany i doświadczony personel

  • dollar-badge-2239_e8090134-1974-4651-9f50-737302bf88ff

    Managed services plus

    Każdemu klientowi oferujemy usługę dopasowaną do potrzeb i wymagań. Nie stosujemy tego samego szablonu dla wszystkich klientów.

Współpracując z Erka-IT będziesz miał pewność ze jesteśmy częścią Twojej firmy, a nie zewnętrznym dostawcą